Retur produse
Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:
- 1.
Citeste termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot returna
produsele;
- 2.
Completeaza formularul
de retur si astepta sa fii contactat de colegii nostri;
- 3. Daca
ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa
trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat fara
ramburs la adresa indicata de colegii nostri in raspuns.
- 4.
Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) numarul cererii de retur (de
forma RMA XXXXX) iar apoi trimite-ne numarul de AWB si firma de curierat cu
care ai trimis produsele. Coletele care nu au trecut pe AWB numarul
cererii de retur, cele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise
si cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul
este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta)
nu vor fii receptionate!
- 5. Dupa
ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a
privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri
Termeni si conditii
Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati
mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind
drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii,
precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate,
fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii
acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul
de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia
de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13
alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice
incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne
rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Iti recomandam
pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;
Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii
produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar
pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora,
conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece)
zile calendaristice de la data informarii New4you.ro de catre Consumator asupra
deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. New4you.ro va
putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului
vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat,
in cazul in care New4you.ronu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se
va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va
restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a
modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.
Exceptii:
Exceptiile privind dreptul de retur (nu se accepta returul lor) sunt
enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG
34/2014):
- Produsele
pentru ingrijire personala, cosmetice, parfumuri, produsele pentru igiena
intima si produsele pentru igiena dentara pot fi returnate doar daca sunt
sigilate.
- Saltelele,
decoratiunile si obiectele textile se pot returna doar daca sunt sigilate
sau nu au fost indepartate etichetele acestora
- Jucariile
produsele pentru copii & bebe si produse pentru gravide se pot returna
doar sigilate
DE RETINUT!
In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt
incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice,
accesorii lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare
cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in
situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le
primesti de la Fan Courier sau Urgent Cargus in prezenta curierului si sa ceri
intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta
urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica
se poate solicita in termen de maxim 48 h de la intrarea in posesie a
produselor. Termenul de solutionare este de pana la 30 zile lucratoare. Se pot
modifica doar facturile care au chitanta eliberata de catre firma de curierat
pe persoana juridica.
Pentru orice sesizari si reclamatii va rugam sa ne contactati la adresa: reclamatii@new4you.ro.
About
Chicharrones cliche scenester waistcoat you probably haven't heard of them. Freegan affogato cred, bicycle rights vegan distillery retro heirloom sartorial seitan trust fund ennui waistcoat.
Facebook